עורכים צוואה לטובת הדורות הבאים

בתור הורים אתם רוצים לדאוג לילדים שלכם ולהבטיח את העתיד שלהם בצורה המיטבית. אם לאורך השנים עמלתם קשות על מנת לבנות חיים משותפים ולצבור נכסים שיעברו הון כלכלי, אתם חייבים לוודא שביום מן הימים כל אותם הנכסים יעברו במלואם לילדים ולנכדים שלכם. בכדי לערוך צוואה מקצועית אתם יכולים לפנות אל עורך דין אוהד שוהם שילווה אתכם לאורך התהליך.

עורכים צוואה לטובת הדורות הבאים

מסמך קטן עם משמעות גדולה

עריכת מסמך צוואה היא תהליך רגשי מורכב מאוד, אך גם תהליך מקצועי ומדוקדק מאוד. כאשר אתם עורכים צוואה אתם רוצים להתייחס לכל הפרטים הקטנים ולהבטיח שאתם לא זונחים אף אחד מהיורשים שלכם לאורך הדרך. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור עורך דין מקצועי שילווה אותכם לאורך הדרך ולספק לכם את התמיכה המשפטית הנדרשת לכם.

 

עריכה מקצועית של עורך דין מקצועי

עו"ד ירושה יכול לבחון את תמונת המצב המלאה של המשפחה שלכם ולסייע לכם להוציא לפועל את הרצון המשפטי של עורכי הירושה בצורה מדויקת. מבלי להיכנס לחלוקת הכספים המדויקת, עורך דין יכול לעגן בתוך הסכם הירושה את כל הפרטים הקטנים אשר יתנו את קבלת הירושה. לדוגמה ניתן להוריש לאחד הילדים את בית המגורים רק בתנאי שהוא אינו מוכר אותו. כך אתם שומרים על הנכסים החשובים במשפחה ומצמצמים את הפגיעה בכל שאר בני הבית.

 

פועלים לטובת כל בני המשפחה

בבוא העת, כאשר אתם ההורים תסיימו את חייכם בשלווה, המשימה המשפטית של צו קיום צוואה נופלת על כתפיהם של ילדיכם היקרים. בגלל שהצוואה הוא מסמך המתייחס לעתיד לבוא, קשה מאוד לדעת כיצד התקבל המסמך ומה תהיה הדרך אותה יאלצו לעבור הילדים על מנת לממש את הצוואה. כל מה שאתם יכולים לעשות בתור הורים הוא לערוך את הצוואה בצורה המקצועית ביותר, ולהשאיר כמה שפחות קצוות פתוחים מבחינה משפטית שיכולים להיות מכשול בעתיד. מצב זה הוא מצב אידיאלי, אשר מאפשר לילדים לקבל במיידיות את נכסי הירושה עם מעט מאוד התנגדות מגורמים חיצוניים, ואתם רוצים לשאוף אליו כבר בעת כתיבת הצוואה שלכם.

עורך דין אוהד שוהם מלווה משפחות רבות בתהליך כתיבת הצוואה ומאפשר לכל משפחה לקבל את ההסכם החתום הטוב ביותר לתנאים ולדרישות שלה. הצבעות נערכות באופן מקצועי ובשפה משפטית גבוהה ויכולות להוות מסמך קביל בבית המשפט גם לאורך שנים. לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות לצוות המשרד בטלפון 077-510-0268.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content