עורך דין מקרקעין באשקלון

מקרים של בנייה על קרקעות ולעיתים אפילו שיפוץ, עלולים להפוך רבים מהקבלנים או מבעלי הזכויות על הקרקע לכדי מואשמים בעבירות בנייה שונות. מקרים שכאלו יכולים לנוע משימוש שאינו תחת ההגדרה של השטח ועד אל בניית חדר נוסף ללא היתר בניה, כאשר מקרים כאלו עלולים להוביל לשלל סנקציות ובניהן גם הריסה של המבנה על חשבון בעליו. כך או כך במקרים כאלו מומלץ לחפש אחר עורך דין מקרקעין באשקלון או בכל אזור הקרוב אלינו, על מנת להסדיר את תוכניות הבנייה ולהימנע מפעולות משפטיות מטעם הרשות המקומית. לכן במקרים כאלו מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין CBS-Law, המתמחים גם בדיני מקרקעין וייצגו מעל עשרות תיקים מוצלחים.

מתי זה מתבקש? עורך דין מקרקעין באשקלון

המקרים בהם נצטרך לעשות שימוש בשירותיו של עורך דין מקרקעין באשקלון, יכולים לנוע בין מקרים של מיסוי מקרקעין אשר יכללו מס שבח, מס רכישה, מס ערך מוסף ועוד. הליכים אלו כמו הליכים של התחדשות עירונית על כל גווניה, ידרשו מבעלי הנכסים לא רק להתנהל אל מול מערכות בירוקרטיות רבות אלא גם לבצע חישוב של מיסים ולערוך חוזים ראויים אל מול הקבלנים או היזמים. השכרת שירותיו של עורך דין במקרים כאלו, תאפשר להפחית בצורה משמעותית את עלות המיסים בזמן מכירה של הנכס או ביכולת לפרק עסקאות נדל"ן מורכבות הדורשות לא פעם עין משפטית מנוסה.

כיצד נבחר עורך דין טוב?

באשר לבחירת עורך דין מקרקעין באשקלון או בכל אזור אחר בארץ, חשוב בראש ובראשונה להכיר האם עורך הדין שאליו פנינו אכן מתמחה בדיני מקרקעין ובעל ניסיון בניהול תיקים מהתחום. שנית כל מומלץ שיהיה חיבור בין הלקוח לבין עורך הדין, שכן הליכי הכשרה של תוכניות בנייה או ייצוג אל מול הרשויות השונות עלול להימשך זמן לא קטן ולדרוש התעמקות במגוון נושאים הקשורים לנכס ולבעליו. לכן חיבור שכזה יוכל להפוך את העבודה לפורייה יותר, מהירה יותר ומקצועית יותר. לכן אחת ההמלצות גם ביכולת הקשבה וליווי של לקוחות, הוא לא אחר מאשר משרד עורכי דין CBS-Law

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content