עורך דין לרכישת דירה

בישראל ישנם כמה עסקאות די שכיחות, כאשר אחת מהן היא רכישת דירה המתבצעת לעיתים על ידי קבלן למשפחה, יזם למשפחות וכמובן רכישה של דירת יד שנייה. עסקאות שכאלו לא פעם עוסקות בסכומים די גדולים של כסף, לכן מומלץ לוודא את העסקאות האלו מכל נקודה וזווית אפשרית על מנת לשמור על הכסף שלנו ולהבטיח נכס הגון. לכן בכדי לוודא את כל האפשרויות שונות, בין אם מול הרשויות ובין אם אל מול המוכר, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין לרכישת דירה המתמחה במעמד שכזה. ובכדי להתמודד עם מקרים כאלו בהצלחה, מומלץ להשכיר את שירותיו של משרד עורכי דין CBS-Law המתמחה בדיני מקרקעין.

עורך דין לרכישת דירה-למה בכלל צריך?

שירותיו של עורך דין לרכישת דירה נשמע אולי לחלקים מאיתנו כלא רצוי בכל מעמדי הרכישה, אך ההפך הוא הנכון. ראשית כי ברכישה של דירת יד שנייה, יוכל עורך דין מעולה לבדוק את זהותו של בעל הדירה דרך נוסח הטאבו ועד אל גילוי של הערות שונות בנוסח. נדבך נוסף בו נוכל להיעזר בעורך דין בתחום זה, יהיו כמובן תשלומי מס שונים כמו היטלי שבח או מס רכישה. מיסים אלו עלולים להשפיע לא פעם על העלות הכוללת של העסקה, לכן יש לוודא זאת הרבה לפני החתימה על החוזה. על כן במעמד רכישה מומלץ שלא למהר לחתום על החוזה, אלא להכיר את המאפיינים השונים שעלולים להתלוות אל רכישת הנכס בצורה שקולה ומדודה.

גם אל מול הקבלן

עורך דין לרכישת דירה יהיה רלוונטי גם כאשר מדובר ברכישת דירה מקבלן, כאשר בראש ובראשונה יוכל עורך דין די מיומן לעמוד על זכויותינו כרוכשים אל מול חוזה המכירה של הקבלן. לצד זאת גם מקרים בהם נדרש קונה הדירה להותיר ערבות, יוכל עורך הדין לבחור את הסוג הערבות על מנת לשמור על צורכי הלקוח. כך במקים של פשיטת רגל, יוכל הרוכש להיוותר עם הערבות שלו. ובכדי לשמור על זכויותינו כרוכשים, מומלץ לפנות אל  משרד עורכי דין CBS-Law

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content