סחיטה באינטרנט – למי פונים שזה קורה?

בכל הנוגע למניפולציות שבהן משתמשים הסוחטים במהלך סיטואציית סחיטה באינטרנט, יש כמה דברים שחשוב לזכור. במקרים רבים משתמשים הסוחטים במניפולציות רגשיות שונות על מנת לקבל את מבוקשם, כגון עזרה לקרוב או קרובת משפחה חולים שזקוקים לכסף באופן נואש על מנת לממן ניתוח או טיפול רפואי. בכל המקרים האלה, ללא יוצא דופן, אין להעביר כספים לסוחטים, שכן הדבר רק יחמיר ויגביר את ניסיון הסחיטה.

סחיטה באינטרנט – הגשת תלונה למשטרה

במקרים רבים, הגשת תלונה למשטרה לא רק שאינה עוזרת, אלא למעשה מבזבזת זמן יקר במקום להתמודד כראוי עם הסחיטה. במקרים של סחיטה באינטרנט יש להתייעץ באופן מיידי וללא דיחוי עם עורך דין מומחה לסחיטה ברשת שיכול לעצור את הסיטואציה, למנוע את הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה ממנה וללוות את הנסחט לחוף מבטחים על מנת שיוכל לחזור לחייו, ללא כל הטרדות.

ככל שמדובר בסיטואציה שעורך הדין שמומחה למשברים של סחיטות ברשת סבור כי יש להגיש בעניינה תלונה למשטרה, הרי ותלונה זו תוגש למשטרה בליווי עורך הדין, שהוא בעל ניסיון רב ומומחיות בליווי בהגשת תלונות מסוג אלה.

פנייה לצוות המקצועי של משרד מנשה – רון עורכי דין, היא הדבר הנכון בעת משברים וניסיונות של סחיטה במייל, על גווניה השונים.

עורך הדין שיעזור לכם לטפל בקושי

מתוך היכרות רבת שנים עם מערכת המשפט הישראלית, ניהול תיקים פליליים בכל הערכאות והתמקצעות בעולם הסייבר, יש לנו, צוות משרד עורכי הדין מנשה – רון, את הידע המספק להעניק לכם ליווי ללא חת, בפרשות בתחום הסייבר והאינטרנט, כך שההחלטה לפנות אל הצוות שלנו, תהפוך להצלחה שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content