מתנת יום הולדת לפי גיל

רוצים להביא את המתנה הכי טובה ליום הולדת אבל לא בטוחים מה מתאים? כאן תקבלו את כל התשובות!

כל מי שהתנסה בחוויה בעבר, יודע שלא פשוט לקנות לחברים מתנות יום הולדת. להתאים את המתנה למה שהוא הכי אוהב זו משימה קשה מאד, גם עבור מבוגרים שנותנים זה לזה מתנות. לכן כדאי לחלק את ההתלבטות לכמה נושאים, שייקלו על הבחירה:

גיל החוגג

בואו נתחיל עם הדבר החשוב ביותר ביום הולדת – הגיל שחוגג בעל השמחה: כשבוחרים מתנת יום הולדת לפי גיל הדברים נעשים קלים הרבה יותר: מתנות ימי הולדת רבות אפשר לחלק לפי גילאים, כאשר יש מתנות שברור שהן מיועדות לילדים קטנים יחסית, ומתנות שמתאימות לילדים גדולים. אם אתם מוצאים מתנה שנראית נחמדה, חשבו טוב האם היא מתאימה לבעל השמחה: האם הוא ייהנה ממנה עכשיו, או שבעוד כמה שנים? ואולי בכלל הוא כבר לא ימצא בה ענין?

התאמה לגיל

אם אתם הולכים לחגיגה של ילד או ילדה בני 4-6, כדאי מאד להביא להם ערכות יצירה או מדעים, כמובן לפי מה שכתוב על האריזה. אם בעל השמחה גדול יותר והוא בין גיל 7-10, קבלת ההחלטה תיעשה בצורה אחרת: כאן כדאי לבצע מעט עבודת "ריגול" בשיתוף עם ההורים או האחים של בעל או בעלת השמחה – לגבי סדרות, סרטים ואנשים שהם אוהבים, מקצוע בלימודים או תחביב שהם משקיעים בו זמן רב. כך תוכלו למצוא מתנה שתצליח באמת להפתיע ולשמח אותם. אם בעל השמחה גדול יותר מגיל 10, אפשר לחשוב על שלל מתנות מקוריות שירגשו אותו: משחקים מהנים שכולם מדברים עליהם, חפץ שמתאים בדיוק לבעל השמחה וישמח אותו (למשל צבעים מיוחדים למי שאוהב לצייר, או תיק טיולים למי שאוהב לטייל) או אפילו יציאה יחד ליום כיף – למשל בחוף הים.

התאמה לאופי

אבל מעל הכל, חשוב להתאים את המתנה לאופי של בעל השמחה. לשם כך אפשר פשוט לשאול אותו מה הוא אוהב, כמובן מבלי להרוס לו את ההפתעה. אם הוא לא מצליח לחשוב על תחום שהא אוהב, נסו לחפש בציורים שהוא מצייר, במה שמופיע על תיק בית הספר שלו ועל המחברות, הציצו בחדר השינה שלו ודברו עם ההורים כדי שתוכלו למצוא מתנה יוצאת דופן, כזו שתשמח אותו באמת.

בחירת מתנת יום הולדת לפי גיל תלויה בכם – אם תשקיעו מעט זמן תוכלו למצוא את המתנה המושלמת לכל גיל ולכל אופי.

 

עוד הפעלות ורעיונות תמצאו בפורטל קרמל ימי הולדת.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content