משרד מקרקעין באר שבע

בלא מעט פעולות שנבצע נצטרך לעמוד בתנאים שונים, בין אם מדובר בניתוחים מצילים חיים, הקמה של עסק ואפילו שיפוץ או הרחבה של הבית שלנו. מקרים כמו שיפוצים והרחבה של הבית, ידרשו מרבים מאיתנו להגיע לא פעם גם אל משרד מקרקעין באר שבע או עפולה(תלוי במיקום הנכס שלנו) ולקבל אישורים שונים על מנת להסדיר את הליך הבנייה ולכל היותר גם לאשר אותו בפני הוועדה המקומית. אך קבלת אישורים ממשרדים אילו אינה נגמרת בהסדרת בנייה, אלא בעוד מגוון אישורים שונים אשר יכללו לא פעם גם אישורי טאבו ולעיתים תשלומי מס למיניהם. לכן בכדי לצלוח הליכי בנייה בצורה מוצלחת ויעילה, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין CBS-Law.

להתמודד נכון-משרד מקרקעין באר שבע

כאמור הליכי בנייה כמו שציינו עלולים להפוך להליך לא קצר ולעיתים אף מייגע, עם זאת שימוש בשירותיו של עורך דין לענייני נדל"ן יוכל לעזור לנו לצלוח כל שלב אל מול משרד מקרקעין באר שבע ואפילו טבריה. בין אם נבקש לבצע בדיקה לפני רכישה של הנכס, אשר תיידע אותנו מי הוא הבעלים האמיתיים של הנכס ועד להסדרת הזכויות והרישום הקרקע שברשותנו. הרי איזה יזם נדל"ן או משפחה צעירה, היו מבקשים לרכוש דירה למגורים או להשקעה מבלי להכיר את בעליו האמיתיים של הנכס? לכן גם ברכישה של דירות חדשות וגם בדירות יד שנייה, נדרש להכיר את הליכי הרישום הקיימים על מנת להסדיר את בעלותנו על הקרקע כחוק.

גם בעבור קרקעות

משרד מקרקעין באר שבע או בכל עיר אחרת, אמור לבצע גם סדר בין חלוקת השטחים המתקיימת לא אחת בין בתים פרטיים ואפילו בין אזורי תעשייה. לכן גם בזמן סכסוכים בין בעלי קרקעות וגם אם נבקש לבצע בנייה חדשה על הקרקע שלנו, מומלץ לקבל נסח היסטורי מטעם המשרד אשר יוכל להעניק את המידע המלא על הנכס שלנו ולשטח את כל המגבלות, הרישומים והערות הקיימות בטאבו. ובכדי לצלוח מקרים כאלו בצורה מקצועית, מומלץ להגיע אל משרד עורכי דין CBS-Law המתמחה בדיני מקרקעין.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content