חתימה דיגיטלית על מסמכים

כשאנחנו מייצרים ניירת משרדית, ובוודאי כאשר מדובר בהליך בירוקרטי שמחייב גם את חתימות מורשי החתימה, אנחנו מבינים שהמשימה הזו עומדת לגבות מאתנו זמן יקר. הדפסת הניירת והכנתה לחתימה, העברתה באופן ידני בין הגורמים השונים, איסוף המסמכים החתומים, הזנתם וסריקתם למערכת – כל אחת מהפעולות הללו היא עולם ומלואו. אלא שאין היום סיבה אמתית לפעול בדרך המיושנת הזו, ובאמצעות חתימה דיגיטלית על מסמכים הכול ייראה אחרת. פשוט, יעיל, נוח וגם זול הרבה יותר. חברת iForms מציעה לכם ליהנות מכל היתרונות שיש למערכת המתקדמת שלה להציע, לבנות טפסים ומסמכים אונליין, לשלוח אותם ברגע ולקבל אותם בחזרה במהירות

 

חתימה דיגיטלית על מסמכים – פתרון מאובטח

משלוח מסמכים אונליין היה בעבר עסק די מורכב, בעיקר בשל הצורך להדפיס את המסמך בצד השני, לחתום, לסרוק ולהחזיר. החלופה, משלוח מסמכים בדואר, היה מורכב לא פחות וכנראה אף יותר. חתימה דיגיטלית על מסמכים שינתה לחלוטין את התמונה:

  • הטפסים, המסמכים וההסכמים מגיעים ליעדם בתוך רגעים בודדים
  • מורשה החתימה יכול לחתום מכל מקום ומכל מכשיר, לרבות דרך הסמארטפון
  • החתימה נוצרת על ידי מורשה החתימה בלבד והוא היחיד שיכול לעשות בה שימוש
  • המערכת מאפשרת לייצר התראות ותזכורות במידת הצורך
  • ניתן לייצר טפסים לכל צורך ומטרה, מטפסי 101 ועד הצעות מחיר או הסכמי עבודה

היכולת לחסוך המון זמן עבודה, לצמצם את עלויות העבודה ואת זמני ההמתנה, ובעיקר לנהל את המידע באופן מאובטח, כל אלה הופכים את הפתרון הדיגיטלי לאטרקטיבי ביותר. העובדים, המנהלים, הלקוחות והספקים, כולם נהנים מכלים דיגיטליים פשוטים, נגישים ונוחים להפליא.

 

בשורה התחתונה

הגיע הזמן להתמודד בגבורה עם הבירוקרטיה הארגונית ועם הטפסים שנערמים, לחסוך זמן יקר, לייעל את המערכת כולה ובאותה הזדמנות גם לצמצם עלויות. חברת iForms מציעה לכם את הפתרון לכל היעדים והאתגרים הללו, עם מערכת מתקדמת שמאפשרת לכם לבנות טפסים מקוונים במהירות, להפיץ מסמכים ישירות למחשב האישי או לטלפון הנייד, ולקבל אותם בחזרה בתוך זמן קצר הרבה יותר. זהו המענה המושלם לצרכיו של כל עסק, קטן או גדול, בכל תחום באשר הוא.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content