הלוואה לעסק חדש

החלטתם להקים עסק? מזל טוב. הקמה של עסק חדש דורשת המון משאבים, הן נפשיים והן חומריים. אין זה פשוט להקים עסק חדש מאפס יש צורך במקום, ציוד מחשוב, קווי תקשורת משכורות לעובדים ועוד. כל אלו דורשים כסף והרבה, שלא תמיד נמצא אצל בעלי העסק באופן מידי. לכן לא מעט בעלי עסקים חדשים, פונים אל הבנק על מנת לבקש הלוואה. לצערם, במקרים רבים הם נתקלים בסירוב, כאשר הם לא מודעים לעובדה כי הבנק מסרב לא רק להם, אלא כמעט לכל עסק חדש שקיים.

 במאמר זה נברר למה הבנק מסרב? והאם ישנן דרכים אחרות על מנת לקבל את הלוואה.

הבנק נוטה לסרב מדוע?

הבנק בדרך כלל אינו שש לאשר הלוואה לעסקים. בין אם מדובר בחדשים ובין אם מדובר  בעסקים ותיקים. העובדה העומדת מאחורי בדבר, היא החשש מקריסה, וזאת לאור גל סגירות העסקים בשנתיים האחרונות. גם אם ישנו סיכוי למתן הלוואה, דעו לכם כי הבנק מערים קשיים רבים על כל עסק חדש, מהסיבה כי עדיין אי אפשר לדעת מהם הכנסותיו, ומה היכולות שלו לעמוד בתשלומי ההלוואה.

אז איך בכל זאת תוכלו לקבל הלוואה בתנאים משתלמים לעסק חדש?

תכלו לקבל הלוואה לעסק חדש אם תצלחו לעמוד בתנאים הבאים :

  • הלוואה לעסק הקיים מספר חודשים – מדובר על עסק שאינו לפני הקמה אלא עובד מספר חודשים. הבנק יסכים לתת לו כסף במידה והחלו להיות לעסק רווחים והוא יוכל להוכיח זאת.
  • אתם בעלי אמצעים או שיש לכם חוסן כלכלי – אחת הדרכים הטובות לקבל מהבנק הלוואה לעסק חדש, היא להראות לבנק שיש לכם רכוש גם מחוץ לעסק, הכולל כמובן חשבון בנק ביתרת זכות של אלפי שקלים, דירה בבעלותכם, חסכונות, פיקדונות ועוד. ברגע שיש לכם ממון נוסף או אופציות כלכליות, הבנק ידע שאינכם לקוחות בסיכון, ושהסיכוי שתחזירו את הלוואה, גבוה.

פנו אל המומחים בתחום לדוגמת, סל יועצים אשר יש להם סל מלא באפשרויות מימון עבורכם, ויוכלו לייעץ לכם איזו הלוואה תהיה הטובה ביותר בעבורכם.

 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content