האמבטיה סדוקה? אל חשש!

כאשר מופיעים סדקים ראשוניים באמבטיה, חשוב מאוד לטפל בהם במהרה לפני שהתופעה תחמיר. במידה ומדובר באמבטיית פח בציפוי אמייל, החלודה המתפתחת בסדק עלולה להכתים את כל הציפוי, וכאשר מדובר באמבטיה אקרילית, הסדק עשוי להיות חד, לא נעים למגע ואף בעל פוטנציאל לשרוט ולפצוע. אז מה עושים? דעו לכם כי במקרים שכאלה ישנו פתרון מעולה וגם זול, וכי אין שום צורך לפרק את כל האמבטיה ולהחליפה בחדשה. מה הפתרון? מייד תגלו.  

האמבטיה סדוקה? אל חשש!

פשוט צובעים והסדק נעלם כלא היה

הופעת סדק באמבטיה הינה סימן מבשר רעות עבור העתיד שלה. יש להפנים כי אותו סדק ראשוני פוגע במבנה האמבטיה לא רק מבחינה חיצונית ואסתטית, אלא גם גורם לחדירת מים לתוכו. התוצאה הסופית היא שלאחר פרק זמן לא רב האמבטיה כולה עשויה להירקב עד למצב של צורך בהחלפה מלאה בעלויות גבוהות מאוד. 

 

נמנעים משיפוץ יקר ומיותר

על מנת שלא תצטרכו לבצע שיפוץ אמבטיה יקר ומלכלך, יש לטפל בסדק מייד עם הופעתו וזאת בצורה פשוטה למדי באמצעות צביעתו. הצבע עצמו עשוי מחומרים שאוטמים את הסדק ומחדשים את המראה האמבטיה כאילו הייתה חדשה. בפועל הצביעה מהווה ציפוי שאותו מיישמים על גבי מבנה האמבטיה, תוך מריחת מספר שכבות של חומרים אקריליים או פוליאוריטאנים. 

 

כיצד מתבצע תהליך הצביעה?

השלב הראשון לפני יישום שכבת צבע לאמבטיה סדוקה הוא ביצוע ליטוש של האמבטיה עד לרמה בה הסדק מצטמק ונעלם כמעט לגמרי. הליטוש חייב להתבצע בצורה מקצועית על מנת שלא יוסר חומר רב מדי. לאחר שלב זה האמבטיה נמרחת בחומר יסוד שנועד ליצור שכבה מקשרת בין חומר האמבטיה לצבע שיימרח עליה. הצביעה עצמה כוללת מריחה של חומר בשכבות שמצפה את האמבטיה ואוטם אותה לחלוטין. לאחר כל שכבה יש להמתין מספר דקות עד לייבושה המלא. המראה הסופי הוא של אמבטיה חדשה לגמרי כאשר ניתן בשלב זה לנצל את המצב על מנת לבחור כל צבע שתרצו לשם חידוש מראה האמבטיה מבחינה עיצובית. העבודה עצמה אמורה להימשך מספר שעות בלבד. 

 

מחירים ומומחים מומלצים

תהליך הציפוי בצבע לא אמור לעלות לכם יותר מידי וזוהי הסיבה מדוע חשוב ולטפל בכל סדק שמופיע באמבטיה שלכם כמה שיותר מהר. בימינו תוכלו למצוא שירותי ציפוי אמבטיה במחיר של 1000 שקלים בממוצע ואין להשוות זאת להחלפה של כל האמבטיה באלפי שקלים, עם כל הלכלוך הנובע מכך. בחברת "תותי אמבטיות" ישמחו לסייע לכם בכל התהליך, החל מאפיון הבעיה ובחירת שיטת יישום הציפוי ועד להתאמת הצבע עבורו. לפרטים נוספים חייגו אלינו למספר 052-7734099 ותקבלו את כל המידע הדרוש מאנשי המקצוע שלנו. 

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content