איך נראה תהליך העבודה על גמילה מסמים קשים?

מכורים שמתמודדים במשך שנים ארוכות עם בעיות צריכת סמים קשים, לא תמיד יודעים איך לקחת אחריות על החיים שלהם ונדרשים לקבל סיוע חיצוני, במיוחד במצבים בהם יש קריסה של מערכות הגוף שמובילה לסכנת חיים ממשית. תהליך העבודה על גמילה מסמים קשים, יכול להיות לא פשוט – ועליכם להכיר אותו עוד לפני שמתחילה העבודה האמיתית. לשם כך, צוות ויקטוריה רנסנס יצר לכם מדריך קצר על תהליך הגמילה כולו.

איך נראה תהליך העבודה על גמילה מסמים קשים?

קרדיט: Freepik

השלב הראשון – הוא הרגע הכי מאתגר

אתם יודעים שיש בעיה, כבר במשך שנים ארוכות כל הסימנים מרמזים על אתגר שיכול להשפיע על הבריאות שלכם ואז החיים האישיים שלכם, ואתם פשוט מתעלמים. אבל עכשיו, כאשר קיימת אופציה שהיא יכולה לאפשר לכם להיכנס אל מרכז גמילה מסמים חינם, המשחק משתנה ואתם בוחרים לקחת אחריות על החיים. זה מפחיד וזה מלא חששות, אבל מתוך חשיבה על הצרכים של הגוף שלכם, עליכם לעשות את הכול על מנת לאפשר תהליך מהיר ובריא לקראת החלמה.

טיפול בבעיות גופניות שנלוות לתהליך

לעיתים רבות, צריך לחשוב גם על תהליך גמילה מאלכוהול, כחלק מהעבודה הקשה שאתם עושים. הרי אי אפשר שלא לקשור בעיות סמים ואלכוהול זו בזו, ואם יש לכם הזדמנות לקבל טיפול מקיף וכלים מקצועיים להתמודדות, הרי שזו היא הזדמנות פז שצריך לקחת בשתי ידיים. הזכות היכולת ליצור תהליך עבודה מסודר ומוגדר ולקבל את הידע של אנשי המקצוע הטובים בתחומם, תהיה לכם אפשרות להתמודד עם האתגרים הגופניים בהצלחה יתרה.

הקניית הרגלים משני חיים

מרכז העיסוק של המומחים בתחום הגמילה הוא לאו דווקא הגמילה הגופנית. לעיתים רבות בתהליכי גמילה מתרופות נרקוטיות, דווקא ההקניה של הרגלים חדשים והיכולת ליצור איזון בין כל הפיתויים שנמצאים שם בחוץ, היא זו שיכולה לקיים את העקרונות של תהליך הגמילה שלכם מציק לאורך כמה שיותר זמן. המלחמה האמיתית בתהליך הגמילה היא של המטופל מול עצמו. ולכן, אתם לא רוצים לוותר לעצמכם ולו במעט על תהליך גמילה מקצועי שיורד לכל הפרטים הכי קטנים, ונותן לכם את התמיכה הדרושה לאורך הדרך.

הידע והניסיון של צוות חברת ויקטוריה רנסנס עומד לרשותכם בכל תהליך גמילה מסמים, ויכול לשנות מן הקצה אל הקצה את אורח החיים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי החברה, על מנת לקחת אחריות על החיים, ניתן לפנות למספר הטלפון: 1-800-205077.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content