אביזרי סקס – לשדרג את חיי המין

אביזרי סקס לגברים ולנשים, לאנשים רגילים, לאלה שמעוניינים להכניס חיים ואקשן לחדר המיטות, כאלה המעוניינים להכניס ריגוש מיני לחייהם, בין אם מדובר ביחידים או יחידות לבין אם מדובר בזוגות. היום יש שפע של אביזרי סקס יותר מתמיד, מוצרים מתפתחים ומשתכללים והופכים להיות מדויקים ויעילים.

חנויות סקס צצות בכל פינה כפטריות לאחר הגשם, למה? בגלל הביקוש, יותר ויותר מודעים ומקבלים את העניין הזה שנקרא צעצועי מין, יותר ויותר מבינים שאביזרי סקס זה מעבר לרק ויברטור, אלא מוצרים רבים אחרים לרבות מוצרי סקס לגברים כמו פלשלייט, או דילדו לסוגיו היכול לשמש נשים וגברים כאחד.

אביזרי סקס – לשדרג את חיי המין

דילדו גברים

אביזרי מין מציעים מוצרים רבים, אם נדבר רגע על גברים, אז נכון שהפלשלייט עם צורת הנרתיק בקצהו הוא הפופולרי ביותר, אבל אט אט מוצרים אחרים מקבלים תאוצה תודות לגורמים שונים, הפחד בהתנסות של דברים חדשים נמוג אט אט והריגוש של התנסות והריגוש המיני גוברים על החששות חסרות הבסיס שאם אתם משתמשים הגברים משתמשים במוצר מסוים כמו דילדו למשל, אז אתם משנים את הזהות המינית שלכם.

יותר ויותר גברים בארה״ב מעידים (אמנם בחשאי) שהם התנסו בחדירה אנאלית כזו או אחרת, שתי סיבות עיקריות לכך.

  1. נקודת הפי (אותו רעיון של נקודת הג'י אצל נשים) ממוקמת בדפנות בלוטת הערמונית, פרוסטטה, שאליה ניתן להגיע ע"י חדירה אנאלית.
  2. עצם החדירה עצמה לפי הטבעת גורמת לגירוי מיני.

מה זה בעצם דילדו?

דילדו הוא אביזר סקס המיועד לנשים ולגברים, ישנם דילדואים המיועדים לחדירה אנאלית וישנם המיועדים לחדירה ואגינאלית, יש אף דילדואים עם אפשרות לחדירה כפולה.

צורתו של הדילדו משתנה, לרוב נראה כמו איבר מין גברי, אבל כאמור מגיע בתצורות שונות, לעתים דידלו רוטט, יש כאלה שניתן לחבר אותם לסטרפאון, יש כאלה המכוונים לגעת בנקודת הג'י עוד.

הדילדו הפופולרי בימינו עשוי מגומי סיליקון, הוא קל לשימוש, לניקיון ונעים לחדירה. בעבר היו מקובלים חומרים כמו עץ, אבן, שעווה ועוד. דילדו העשוי פלדה מצופה כרום גם פופולרי, אבל יותר בקרב קהילת BDSM.

מומלץ לפני חדירה להשתמש בחומר סיכה איכותי לחדירה נעימה ורכה, במיוחד אם משתמשים לחדירה אנאלית.

סיכום

אביזרי מין לרבות הדילדו לסוגיו ניתן לרכוש דרך חנות הסקס, סקס-פלאנט המציעה הזמנה אונליין, של מגוון אביזרי המין הגדול בארץ, הנעשית באופן דיסקרטי, ללא צורך להרגיש במבוכה, כך שאם אתה או את מעוניינים להתנסות בחוויה מינית חדשה ומרגשת ואתם לא מעוניינים שידעו שרכשתם בחנות סקס, אז חנות סקס אונליין היא פתרון מושלם עבורכם.

אל תמנעו מעצמכם להתנסות בחוויות מרגשות שיכניסו הנאה וריגוש מיני לחייכם.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים
    Skip to content